Забезпечення
новітніх передових технологій навчально-виробничому процесі шляхом створення
наочних сучасних засобів навчання в Нетішинському професійному ліцеї, викладач Цихмейструк
В.П.
В умова ринкової економіки підготовка сучасного робітника
повина відповідати цілій низці вимог, під впливом яких вона спрямовується на
розвиток у нього в міння:самостійно виконувати і оновлювати знання, ставити
проблему,творчу мислити, приймати оригінальні рішення в нестардатних ситуацій,
бути соціально-активною особистісю тощо. Тому головним завданням
професійно-технічної освіти є якісна професійна підготовка кваліфікованих
робітників для різних галузей економіки з урахуванням потреб ринку, що
забезпечується впровадженням інноваційних технологій навчання, та застосування
сучасних виробничих технологій у професійній підготовці робітничих кадрів.
Сучасна
економіка вимагає від професійної освіти підготовки конкурентоспроможного
фахівця, самостійного, ініціативного захищеного та мобільного на ринку праці.
Сучасне
життя диктує нові підходи до формування освітнього процесу. В той же час
виробництво вимагає від закладів освіти формування у випускників ПТНЗ не тільки
практичних умінь і навичок, а й розвитку найбільш значущих загальнолюдських
якостей, які в процесі трудової діяльності при освоєнні нових виробничих
технологій дають змогу динамічно змінювати свою професію.
Професійно-технічна
освіта в усі часи була і залишається основою науково-технічного простору,
запорукою ефективного економічного розвитку держави.
Економічні
реформи, що нині відбувається в нашій державі, внесли значні зміни у підготовку
висококваліфікованих робітників для різних галузей промисловості.
Сьогодні ПТНЗ
мають адаптуватися до нових соціально-економічних умов і враховувати потреби
ринки праці, бо сьогодення ринок праці потребує ініціативних, творчих,
компетентних і висококваліфікованих робітників, підготовлених до виконання
фахової роботи в умовах жорстокої конкуренції.
Щоб
підготувати такого робітника, медпрацівника нашого ліцея:
-
по-перше, впроваджують в навчальний
процес сучасні новітні виробничі технології;
-
по-друге, вивчають ринок праці та співпрацюють з соціальними партнерами області.
Головними напрямками в роботі є:
-розвиток особливості учня через
нетрадиційні форми і методи навчання;
-оволодіння інформаційними
технологіями виробництва та упровадження їх у навчальний процес;
- удосконалення методики
використання комп’ютерного забезпечення, дидактичних матеріалів.
Важливу роль
у підготовці та вихованні кваліфікаційного працівника відіграє рівень
кваліфікації і майстерності самого педагога, його в міння довести свої знання
до кожного учня, володіти різноманітністю та гнучкістю методів навчанням.
Впровадження
інноваційних технологій, поява нових матеріалів і технологій, їх використання в
системі професійної підготовки робітничих кадрів зумовили створення та
запровадження нашому ліцеї інтегрованих професій, як наприклад «Слюсар з
ремонту автомобілів, водій автотранспортних засобів категорії «С1»»
Сучасний
робітник-повинен вміти застосовувати на практиці нові сучасні матеріали, знати
їх властивості та технічні характеристики, володіти новими інструментами та
обладненями, мати практичний довід виконання
робіт за інноваційними виробничими технологіями.
Радий бачити ваші матеріали.Додайте відео та фотоматеріали . Перелік інноваційних матеріалів та засобів навчання .
ВідповістиВидалити